WHAT'S BEEN GOING ON?

 
Som ni kanske har märkt har jag varit frånvarande här den senaste månaden, och det har sina anledningar. Det känns som de senaste tre veckorna har mitt liv fullständigt vänts upp och ner. Min bästa kompis TIlda, som jag bott tillsammans med de senaste 1.5 åren i London, flyttade tillbaka till Sverige. Hon är som min andra hälft och jag kan liksom inte förstå hur jag ska klara mig utan henne. Vi har haft en fantastisk tid i London tillsammans, och den här tjejen har verkligen hjälpt mig igenom så mycket, vilket jag är så tacksam för. Dessutom lämnade vi vår lägenhet, och jag bor nu på bäddsoffan hemma hos Parisa, i Edgware Road. On top of all flyttade killen jag dejtat de senaste månaderna tillbaka till Spanien förra veckan. Jag känner mig så jäkla lost just nu. Allt som var mitt Londonliv har försvunnit och jag vet inte om det är värt att stanna kvar och bygga upp någonting nytt eller om jag bara ska packa ihop och testa någonting annat ett tag. 
 
Det är inte lätt när man är 21, förvirrad och förkrossad. Ska försöka njuta av sommaren så gott det går ändå. I helgen åker jag till Sverige, SJUKT välbehövligt med lite familjetid, och kommer äntligen återförenas med alla mina tjejer som jag bodde tillsammans med förra sommaren. Kommer bli fantastiskt. 
 
Så nu vet ni varför jag inte orkat blogga den senaste tiden. Ska försöka keep it up så gott det går i framtiden. Kan ni inte kommentera någonting så länge. PUSS! <3
EVERYTHING ELSE | |
#1 - - T:

Du behöver inte klara dig utan mig så länge. Remember planen om lägenheter? Snart bor vi ihop, eller kanske bara nära haha

Upp