ST JAMES'S PARK

 
 
Coat, Lindex / T-shirt, American Eagle / Jeans, Cheap Monday / Converse / (Och Superdrypåse såklart, haha!) 

Såhär såg jag ut igår när jag och Tilda parkhängde i St James's Park och sedan mötte upp Andrea för lite cocktails på Adventure Bar. Hade precis varit på jobbet och bytt lite plagg, därav påsen, haha! 
 
Fredagkväll och min semester börjar närma sig sitt slut, men först har jag helgen att se fram emot såklart. Hoppas vädret håller i sig, för tillfället ser det ut att bli rätt kallt imorgon tyvärr. Kom precis hem från en springtur som gick oväntat bra. Idag var årets mest luftförorenade dag i London så det varnades att det kunde vara tungt att andas om man sprang ute, men jag kände faktiskt av det mer när jag gick på stan under dagen än vad jag gjorde nu ikväll. Blev en tur över Tower Bridge och sedan runt och tillbaka via London Bridge. Klockade 5 km på 29.57 och är så jäkla stolt då jag verkligen gav mig fan på att klara det under halvtimmen! Nu är det dags för middag, lax med chevre och honung hade jag tänkte. Hörs snart! <3
 
ENG: This is my look from yesterday when I was chilling in the Park with Tilda and then went for cocktails with her and Andrea. I just came home from a 5k run around Tower Bridge/London Bridge. Today was the most polluted day of the year in London apparently, so they had warned people about running, but I think it went OK anyway. Although I could really feel the smog today and the sky was white all day. The weather is amazing though and I'm really hoping it's gonna continue like this during the weekend. Now it's time for some salmon with goats cheese and honey, oh I'm such a masterchef. See ya! <3
OUTFITS | Beatrice, Cheap Monday, Converse, Dagens, Dagens outfit, Kappa, Lindex, London outfit, Lyckerius, Outfit, Outfits, St James Park, Superdry | |
Upp